Opinie i treści umieszczone na stronach
internetowych i portalach stanowią cenne źródło informacji, obok którego trudno
przejść obojętnie. Organizacje zaczynają wnikliwie analizować
dane pochodzące z portali społecznościowych, angażują się w kreatywne akcje
marketingowe i wizerunkowe zwiększając identyfikację klientów z danym produktem
czy firmą. Zebrane informacje wykorzystywane są do podniesienia świadomości
marki i kształtowania postaw, jak również umożliwiają analizę strategii
konkurencji. Firmy zaczynają wykorzystywać dane pochodzące z Internetu, aby poznać
kontekst, w którym występuje nazwa firmy lub produktu w dyskusjach na forach i
blogach.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfhESaVtmCW3ry25ihVFaSTqUhUz1rAsKeGC9XEubYmlBx7lrntNe955nKPOOS_PathfYmKlItbkqPDhyphenhyphenqzTy6UA2z4kYMCj0E1VaqylB0Ujm0_q7WooBr2ksMi5OuXd3I7Fm7TojMLfQ/s1600/socialmedia.jpg)
Tu znajdziecie kila przykładów analiz z portali społecznościowych. Sprawdź co nowego możesz odkryć z wykorzystaniem Tableau BI : http://www.tableausoftware.com/solutions/social-media-analytics
Spróbuj sam! Pobierz za darmo 14 dniową wersję trialową narzędzia: http://www.astrafox.pl/Pobierz-Tableau.aspx
KOMENTARZE